Santhex Celadrin 500 MG Capsule

 سلادرین یک ترکیب اختصاصی از اسیدهای چرب ضروری با منشا گیاهی یا حیوانی می باشد. مصرف مکمل سلادرین میتواند با کنترل فاکتورهای التهابی و کاهش التهاب، به تسکین درد ناشی از آن، بهبود تحرک و انعطاف پذیری مفاصل کمک نماید. علاوه بر این چندین مطالعه بالینی نشان دادند که سلادرین به روان سازی مفاصل نیز کمک می کند.

 مطابق با نتایج حاصله از پژوهشی، به دنبال مصرف مکمل سلادرین، افزایش بیان مارکرهای غضروف ساز (آگرکان، کلاژن نوع II، سیندکان -3 و سولفات کندرویتین) مشاهده شد. بنابراین مصرف این مکمل می تواند در ترمیم و ساخت غضروف نیز نقش داشته باشد. درد مفاصل یک مشکل بسیار رایج است که دلایل زیادی دارد. آسیب یا ضربه، آرتروز، روماتیسم و برخی دیگر از بیماری ها، بروز درد و التهاب مفاصل را به همراه دارند. درد و التهاب در قسمت مفاصل باعث ایجاد محدودیت های حرکتی و کاهش کیفیت زندگی می شود. به همراه اقدامات درمانی ، استفاده از مکمل های تغذیه ای در کاهش درد و التهاب مفاصل، افزایش انعطاف پذیری مفاصل، بازسازی مفاصل و ترمیم غضروف ها تاثیر بسزایی دارند.

 مکمل‌های سلادرین حاوی ترکیباتی مانند گلوکز، آمین سولفات، اسید هیالورونیک، کلاژن هیدرولیزت، ان استیل، امگا ۳ و آنتی‌اکسیدان است. به بیمارانی که از ناراحتی معده و کلیه رنج می‌برند توصیه می‌شود که آن را مصرف کنند. طبق بررسی‌های انجام‌شده سلادرین سنتکس نه‌ تنها دردهای مفصلی را به‌ طور چشمگیری کاهش می‌دهد بلکه باعث بالا بردن (آگرکان، کلاژن) می‌شود که نقش مهمی در غضروف سازی نیز دارند.

 شما باید روزی سه عدد از این کپسول را همراه با غذا و طبق تجویز پزشک استفاده کنید. این کپسول از تخریب غضروف‌ها جلوگیری می‌کند و باعث التیام مشکلات مفصلی، کاهش درد و التهاب مفصل می‌شود.

 کپسول 60 عددی سلادرین سنتکس محصول شرکت گیتی سلامت آریا با دارا بودن مجموعه ای از اسیدهای چرب ضروری می تواند در کاهش التهاب مفاصل در افراد مبتلا به آرتریت، پیشگیری از تخریب غضروف ها، بهبود عملکرد مفاصل و انعطاف پذیری آنها مؤثر باشد.  هر کپسول حاوی mg  500 سلادرین می باشد.

التهاب مفصل (Bursitis )

التهاب تاندون (Tendinitis or Tendonitis)

شکستگی استخوان

مرگ بافت استخوانی به دلیل عدم جریان خون در آن ناحیه (avascular necrosis)

کم‌کاری تیروئید (Hypothyroidism)

بیماری التهابی که با مرور زمان سبب وصل شدن ستون فقرات می‌شود (Ankylosing spondylitis)

آرتریت اییدویوپاتیک در جوانان(Juvenile idiopathic arthritis)

آرتریت در اثر جمع شدن اوریک‌اسید در بدن (gout)

عفونت استخوان (Osteomyelitis)

ضعیف شدن و نرمی استخوان در کودکان در اثر کمبود ویتامین D(Rickets )

ابتلا به سرطان استخوان، سرطان خون (Leucémie )

هرگونه عفونتی در بدن سالمندان مانند آنفولانزا که با تب همراه باشد، ممکن است سبب ایجاد درد مفاصل شود و قسمتی از مفصل یا تمام مفصل‌های بدن‌، احساس درد داشته باشند.

آرتروز (استئو آرتریت) در اثر کهولت سن، استخوان‌ها و مفاصل دچار سایش می‌شوند. در اوایل ممکن است که مفصل زانو یا ران درد داشته باشد که باگذشت زمان این درد ستون فقرات و تمام دست‌وپا را درگیر خواهد کرد.

آرتروز ممکن است به علت اضافه‌وزن، کهولت سن، از بین رفتن غضروف که باعث سفتی و انقباض عضله می‌شود پیش آید. ورزشکارانی که حرفه‌ای نیستند ممکن است دچار عارضه التهاب در کیسه‌های بوریس شوند که به آن التهاب بوریست می‌گویند. کیسه‌های بوریس در قسمت‌های مختلف بدن و درد زانو وجود دارند که مایع داخل این کیسه‌ها به راحت حرکت کردن و راه رفتن کمک می‌کند.

در این بیماری شخص دچار التهاب و درد در مفاصل می‌شود که این درد صبح‌ها بیشتر است. گاهی اوقات در اثر وارد شدن ضربه به‌زانو ممکن است شخص دچار پارگی منیسک زانو شود و یا در اثر پیچ‌خوردگی پا، غضروف پاره شود که در این مواقع پزشک در صورت صلاحدید پای شما را آتل بندی می‌کند.

زنانی که یائسه شده‌اند دچار دردهای مفصلی یا عضلانی می‌شوند. بسیاری از دردهای مفصلی با مصرف داروهای مسکن ممکن است التیام پیدا کند، اما در مورد بعضی از دردهای عضلانی حتما باید به ارتوپد مراجعه کنید تا بعد از معاینات اولیه، آزمایش و رادیولوژی و تشخیص بیماری شما داروهای موردنیاز را برای شما تجویز کند.

یا اینکه شما را برای انجام دادن چند جلسه فیزیوتراپی به فیزیوتراپیست معرفی کند. درد مفاصل یک مشکل بسیار رایج است که دلایل زیادی دارد. آسیب یا ضربه، آرتروز، روماتیسم و برخی دیگر از بیماری ها، بروز درد و التهاب مفاصل را به همراه دارند. درد و التهاب در قسمت مفاصل باعث ایجاد محدودیت های حرکتی و کاهش کیفیت زندگی می شود.

به همراه اقدامات درمانی ،استفاده از مکمل های تغذیه ای در کاهش درد و التهاب مفاصل، افزایش انعطاف پذیری مفاصل، بازسازی مفاصل و ترمیم غضروف ها تاثیر بسزایی دارند.

keyboard_arrow_up