Bronson Boron

 بور یک عنصر شیمیایی محلول در آب است که فراوانی آن کم است. رفتار شیمیایی این عنصر بسیار شبیه سیلیکون است. بدن انسان از چندین کارکرد آن استفاده می کند. اگرچه بدن به مقدار کمی از عنصر بور نیاز دارد اما کمبود آن می تواند به چندین مسئله جدی منجر شود.

 بور نقشی حیاتی در تامین کلسیم برای قسمت غضروفی مفاصل بازی کرده و به این ترتیب به کاهش التهاب و درد مفاصل کمک میکند. یکی دیگر از استفاده های بور در بدن، کمک به استحکام و جلوگیری از تحلیل استخوانها با تأمین و رساندن کلسیم به داخل استخوان است. این کار به جلوگیری از پوک شدن و تحلیل استخوانها کمک می کند.

 بور میتواند به بدن در تولید و استفاده بهتر از ویتامین D کمک کند. ویتامین D یک ماده معدنی حیاتی برای ساخت و فرم دهی استخوانهای سالم است. مضاف بر اینکه کاربردهای بسیار زیاد دیگری مانند کمک به سیستم ایمنی و بهبود کارکردهای ذهنی نیز دارد. زمانی که سطح بور در بدن ما بالا باشد، ویتامینها و مواد معدنی خاصی در بدن بهتر جذب شده و به کار گرفته می شود.

این موضوع برای ساخت عضلات، سوزاندن چربی ها و جلوگیری از درد ناشی از تمرین ضروری است و بور این کار را با کمک به ریکاوری و بهبود بافتهای عضلانی پس از تمرین انجام میدهد و به این دلیل بور به تولید بهتر تستسترون سالم در بدن کمک می کند و میتواند موجب افزایش سطح انرژی و بازیابی بهتر قدرت بدنی نیز شود. کمبود بور میتواند اثرات فیزیولوژیکی که منجر به دیابت می شود را سرعت بخشد.

 این اثرات شامل تغییرات در سطح گلوکز و غلظت تری گلیسیرید خون می شود. به نظر می رسد که بور می تواند به سوخت و ساز کربوهیدراتها در بدن و همچنین تولید انسولین از پانکراس کمک کرده، که این موضوع به کنترل بهتر و پایدار سطح قند خون می انجامد. بور همچنین به دلیل تنظیم کارکرد استروژن، به سلامت استخوانها کمک میکند، و باعث بهبود وضعیت استخوانهای ضعیف خواهد شد.

 کپسول بورون برونسون محصول شرکت گیتی سلامت آریا در کمک به شکل گیری توده های عضلانی و کاهش التهاب مفاصل و افزایش تراکم استخوان تأثیر بسزایی دارد. این کپسول حاوی   Mg10 بور  Mg3/3 سدیم می باشد.

مزایای بور

کمک به کاهش التهاب مفاصل

کمک به شکل گیری توده های عضلانی

افزایش تمرکز و کارکردهای مغز

کمک به سلامت پوست و جلوگیری از عفونت های پوستی

مبارزه با دیابت از طریق متابولیسم کربوهیدرات و تحریک پانکراس

خواص شگفت انگیز بور

افزایش تراکم استخوان

پیشگیری از پوکی استخوان

پیشگیری از آرتروز

افزایش سطح تستسترون

بهبود تولید استروژن

رشد جنین

کمک به درمان سرطان

 سدیم یک یون بسیار  ضروری در مایع خارج سلولی است که در حفظ سلامت بدن نقش مهمی ایفا می کند. این ماده بر  خلاف سایر مواد معدنی تحت تأثیر گرما و حرارت قرار نمی گیرد. بنابراین می تواند بعد از حرارت بدون اینکه خاصت خود را از دست بدهد تأثیر بگذارد و به شکل های مختلف به کار گرفته شود. نقش این یون برای اعصاب به علت تنظیم انقباضات ماهیچه است، و به طور کلی این ماده برای تنظیم فعالیت سلولی و عملکرد سیستم عصبی ضروری است.

این مقدار بسته به سن و جنسیت متفاوت بوده و به صورت زیر است:

1 تا 3 سال:3 میلی گرم در روز

4 تا 8 سال:6 میلی گرم در روز

9 تا 13 سال:11 میلی گرم در روز

14 تا 18 سال:17 میلی گرم در روز

افراد بالغ 19 تا 50 سال:20 میلی گرم در روز

زنان باردار:17 تا 20 میلی گرم در روز

زنان شیرده:20 تا 25 میلی گرم در روز

keyboard_arrow_up