Bronson Gastro IBS

IBS یا سندروم روده تحریک‌پذیر اختلالی است که در آن روده به‌درستی به وظیفه خود عمل نمی‌کند. افراد مبتلا به سندرم روده تحریک‌پذیر ممکن است در ناحیه شکم خود ناراحتی یا درد، گرفتگی، گاز، نفخ، اسهال و یا یبوست را تجربه کنند. علائم “آی بی اس” نه‌تنها می‌تواند باعث ناراحتی افراد شده، بلکه می‌تواند در کیفیت زندگی افراد نیز اختلال ایجاد نماید. برخی افراد مبتلا به این بیماری خود را نیازمند آن می‌بینند که مدام نزدیک سرویس بهداشتی قرار داشته باشند.

ترکیبات مؤثر این قرص ضد نفخ موجب خنثی سازی اسید معده و جلوگیری از ابتلا به یبوست می شود.ویتامین B1 به کار رفته در این محصول تنظیم اشتها و تبدیل کربوهیدرات به انرژی را بر عهده دارد.نیاسین نیز انجام فعالیت های گوارشی به خصوص تجزیه چربی،پروتئین و کربوهیدرات را موجب می شود.از آن سو بهبود هضم پروتئین ها و کاهش به روز مشکلات گوارشی با پیریدوکسین یا همان ویتامین B6 موجود در قرص گاسترو IBS برونسون رخ میدهد.

قرص گاسترو IBS برونسون محصول شرکت گیتی سلامت آریا حاوی ویتامین ها و مواد فعال جهت تقویت دستگاه گوارش است.این مکمل موجب کاهش اختلالات گوارشی مانند نفخ و درد های شکمی می شود با توجه به اینکه در هر قرص 500 میلی گرم پودر برگ نعناع به کار رفته است، در درمان سندرم روده تحریک پذیر و سوء هاضمه کمک می کند.

Lactospore 

 نوعی پروبیوتیک پیشرفته است که به درمان اختلالات گوارشی کمک میکند و همچنین باعث آرام شدن دردهای شکمی روده ای می شود.

پاپائین Papain

 از گیاه پاپائین جهت رفع ناراحتی های گوارشی، التهاب و زخم در ناحیه گوارشی  و نارسایی دفع لوزالمعده استفاده می شود.

برمولین Bromelain

 به صورت خوراکی، برمولین برای تورم حاد بعد از عمل جراحی و تورم پس از آسیب دیدگی مورد استفاده قرار می گیرد. برمولین به صورت خوراکی برای زخم معده و ورم مخاط روده بزرگ استفاده می شود.

سبوس برنج قهوه ای Rice Bran powder

 سبوس مهمترین راه درمان طبیعی یبوست به شمار می رود. جلوگیری از یبوست نیز از بروز بواسیر ، شکاف بافت معده و عفونت های دستگاه گوارش (که غالباً در افراد میانسال مشاهده می گردد)و سرطان معده پیشگیری میکند.

برگ نعناع Peppermint leaf powder

 استفاده از این گیاه برای هضم بهتر مواد غذایی ، افزایش حرکت دستگاه گوارش، درمان سرما خوردگی کاربرد فراوانی داشته است. دارای اثر اسپاسمولیتیک بر عضله صاف دستگاه گوارش است. همچنین برای درمان جراحت های دستگاه گوارش، مجاری صفراوی، التهاب مخاط دهان و حلق و بینی و عفونت دستگاه تنفسی استفاده می شود.

کندر Boswellia

 بر اساس قدیمی ترین منابع ، کندر جهت درمان ناراحتی های تنفسی ، بیماری های گوارشی ، درد مفاصل و التهاب استفاده میشده است.همچنین از کندر برای درمان گلودرد، درد شکم، قاعدگی درد ناک، ورم غشاء داخلی بینی استفاده می شود. کندر محرک جریان قاعدگی نیز می باشد.همچنین مطالعات بالینی نشان می دهد که کندر می تواند در درمان زخم معده موثر باشد. و همچنین می تواند برخی علائم التهابی روده را نیز کاهش دهد.

منیزیم Magnesium

 منیزیم در بدن موجب تسکین اعصاب می‌شود و برای سلامت قلب، عضله و کلیه مهم و مفید است. منیزیم همچنین باعث آرام نگه‌داشتن گردش خون در بدن، کمک به مقابله با استرس، حفظ سلامت و بهداشت روانی در برابر افسردگی و تغییرات احساسی مؤثر است. منیزیم همچنین موجب خواب بهتر شده و بی‌خوابی را کاهش می‌دهد.

کلسیم Calcium 

 کلسیم یک عنصر معدنی ضروری و دارای گستره وسیعی از نقش های بیولوژیک است. همچنین در ساختار استخوان،  تولید انرژی و تنظیم عملکرد ایمنی به همراه دیگر موارد ایفای نقش می کند. علاوه بر نقش مهم کلسیم در ساختار استخوان، اسکلت بدن به عنوان منبع ذخیره کلسیم عمل می کند.نتایج برخی مطالعات نشان می دهد که این عنصر ممکن است ریسک سرطان کولورکتال (سرطان روده بزرگ) را کاهش دهد.

ویتامین Vitamin C 

 ویتامین C مهمترین آنتی اکسیدان بیولوژیک محلول در آب می باشد. این ویتامین ضروری از دو طریق مهم به تقویت گوارش کمک می رساند: تقویت دندان ها و لثه ها، و بهتر کردن جذب آهن توسط بدن . اثرات آنتی آتروژنیک ویتامین C تا حدی می تواند به دلیل توانایی آن در سم زدایی کارسینوژن (ماده سرطان زا) و نیز مهار فرآیندهای کارسینوژیک از طریق فعالیت آنتی اکسیدانی باشد.

ویتامین Vitamin A 

 دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و تنظیم کننده سیستم ایمنی می باشد. اگرچه ویتامین A مستقیما با سلامت گوارش ارتباطی ندارد، اما بعضی از بیماری های گوارشی می توانند شما را مستعد ابتلا به کمبود ویتامین A کنند.

 تیامین Vitamin B1

 تیامین فعالیت آنتی اکسیدانی و سم زدایی دارد .تأمین B1 یا تیامین، از لومن روده باریک با مکانیسم های انتقال فعال و انشار غیر فعال جذب می شود.این ویتامین میتواند از بیماری هایی مانند بری بری که شامل اختلالات قلب، اعصاب و دستگاه گوارش است جلوگیری می کند.

ریبوفلاوین Vitamin B2

ریبوفلاوین ، فعالیت آنتی اکسیدانی دارد. می تواند در مقابل سرطان مری موثر باشد.

keyboard_arrow_up