Bronson Vitamin C & Lysine 500MG

 ویتامین C یک ویتامین محلول در آب است که در متابولیسم پروتئین ها نیز نقش دارد و برای ساخت کلاژن (یکی از اجزای اساسی بافت همبند)، ال کارنیتین و انتقال دهنده های عصبی خاص مورد نیاز است. ویتامین C با محدود کردن اثرات مخرب رادیکال های آزاد می تواند از بروز برخی از سرطان ها، بیماری های قلبی عروقی، دژنراسیون ماکولا وابسته به سن، آب مروارید، سرماخوردگی و سایر بیماری هایی که استرس اکسیداتیو در آنها نقش دارد جلوگیری کند. ویتامین C علاوه بر عملکردهای بیوسنتز و آنتی اکسیدانی، نقش مهمی در عملکرد سیستم ایمنی بدن دارد و جذب آهن غیر هِم موجود در مواد غذایی گیاهی را بهبود می بخشد.

 ویتامین C در این محصول به فرم آهسته رهش است که باعث می شود جذب آن آهسته صورت گیرد، این مانع از بالا رفتن ناگهانی سطح ویتامین C در بدن و به دنبال آن دفع ویتامین از طریق ادرار می شود. بدین صورت بدن در زمان طولانی تری در معرض ویتامین C قرار می گیرد.

 محصول ویتامین C و لیزین برونسون محصول شرکت گیتی سلامت آریا به عنوان یک مکمل تغذیه ای با تأمین ویتامین C و ماده معدنی روی برای تقویت سیستم ایمنی ، حفظ سلامت پوست و پیشگیری از ابتلا به برخی از بیماری ها اثر بخش می باشد.

 از آنجا که تامین آمینواسیدها برای سلامت سیستم ایمنی ضروری است لیزین به عنوان یک آمینو اسید در حمایت از عملکرد سیستم ایمنی نقش دارد. لیزین همچنین می تواند رشد ویروس ها را کند یا متوقف کند و در کنار ویتامین C می تواند از بازگشت برخی ویروس ها مانند تبخال جلوگیری نماید.

 این آمینواسید احساس خستگی را کاهش داده و تحمل استرس را در فرد بالا می برد.میزان لیزین موجود در این محصول به ازای هر قرص 500 میلی گرم می باشد.

افراد سیگاری این افراد نسبت به دیگران 35 میلی گرم ویتامین C بیشتری نیاز دارند.
افرادی که به الکل اعتیاد دارند.
نوزادانی که با شیرخشک تغذیه می شوند.
افرادی که رژیم غذایی محدود و کم تنوع دارند.
افرادی که اختلال سوء جذب دارند. ( افراد دچار سرطان یا بیماران همودیالیزی)
مصرف مداوم داروهایی مانند آسپرین، ایندومتاسین، داروهای ضد بارداری خوراکی، تتراسایکلین ها و کورتیکواستروئیدها
افراد مسن

 میزان نیاز روزانه این ویتامین در مردان 90 میلی گرم و در زنان 75 میلی گرم است. حداکثر میزان مجاز دریافت در بزرگسالان 2000 میلی گرم است و دریافت ویتامینC بالاتر از این مقدار در طولانی مدت باعث به خطر انداختن سلامتی می شود. دریافت بیش از حد ویتامین C با افزایش دفع اگزالات ادرار و اوریک اسید همراه است که در افراد مستعد سنگ کلیه می تواند باعث تشکیل سنگ شود همچنین در افراد مبتلا به هموکروماتوز ارثی با افزایش جذب آهن می تواند باعث آسیب بافتی شود.

keyboard_arrow_up