Bronson Vitamin C With Rose Hips 1000 MG

 ویتامین C یک ویتامین محلول در آب است که در متابولیسم پروتئین ها نیز نقش دارد و برای ساخت کلاژن (یکی از اجزای اساسی بافت همبند)، ال کارنیتین و انتقال دهنده های عصبی خاص مورد نیاز است.

 ویتامین C با محدود کردن اثرات مخرب رادیکال های آزاد می تواند از بروز برخی از سرطان ها، بیماری های قلبی عروقی، دژنراسیون ماکولا وابسته به سن، آب مروارید، سرماخوردگی و سایر بیماری هایی که استرس اکسیداتیو در آنها نقش دارد جلوگیری کند. ویتامین C علاوه بر عملکردهای بیوسنتز و آنتی اکسیدانی، نقش مهمی در عملکرد سیستم ایمنی بدن دارد و جذب آهن غیر هم موجود در مواد غذایی گیاهی را بهبود می بخشد.

 ویتامین C در این محصول به فرم آهسته رهش است که باعث می شود جذب آن آهسته صورت گیرد، این مانع از بالا رفتن ناگهانی سطح ویتامین C در بدن و به دنبال آن دفع ویتامین از طریق ادرار می شود. بدین صورت بدن در زمان طولانی تری در معرض ویتامین C قرار می گیرد. میزان ویتامین C موجود در این محصول به ازای هر قرص 1000 میلی گرم می باشد.

 محصول ویتامین C همراه با عصاره رزهیپ برونسون محصول شرکت گیتی سلامت آریا به عنوان یک مکمل تغذیه ای با تأمین 1000 میلی گرم ویتامین C و رزهیپ می تواند برای تقویت سیستم ایمنی ، افزایش کلاژن سازی در پوست تسریع ترمیم زخم ها ،حفظ سلامت پوست و پیشگیری از ابتلا به برخی از بیماری ها کمک کننده باشد.

رز هیپ میوه گل رز است. این میوه حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی زیادی از جمله ویتامین C، کاتچین، کوئرستین، الاژیک اسید، ویتامین C، پلی فنول ها، بتاکاروتن و … است. رز هیپ تازه حاوی مقادیر بسیار زیادی ویتامین C  می باشد، در نتیجه مردم از این گیاه به عنوان یک منبع ویتامین جهت پیشگیری از سرماخوردگی، آنفولانزا و کمبود ویتامین C استفاده می کنند.

 رزهیپ به دلیل وجود ترکیبات مغذی شگفت انگیزش می تواند در پیشگیری از پیری پوست، کاهش درد های مفصلی، بهبود سیستم قلبی عروقی، تقویت سیستم ایمنی و کاهش وزن موثر باشد. میزان رزهیپ موجود در این محصول به ازای هر قرص 105 میلی گرم می باشد.

افراد سیگاری این افراد نسبت به دیگران 35 میلی گرم ویتامین C بیشتری نیاز دارند.
افرادی که به الکل اعتیاد دارند.
نوزادانی که با شیرخشک تغذیه می شوند.
افرادی که رژیم غذایی محدود و کم تنوع دارند.
افرادی که اختلال سوء جذب دارند. ( افراد دچار سرطان یا بیماران همودیالیزی)
مصرف مداوم داروهایی مانند آسپرین، ایندومتاسین، داروهای ضد بارداری خوراکی، تتراسایکلین ها و کورتیکواستروئیدها
افراد مسن
میزان نیاز روزانه این ویتامین در مردان 90 میلی گرم و در زنان 75 میلی گرم است.

 حداکثر میزان مجاز دریافت در بزرگسالان 2000 میلی گرم است و دریافت ویتامین C بالاتر از این مقدار در طولانی مدت باعث به خطر انداختن سلامتی می شود. دریافت بیش از حد ویتامین C با افزایش دفع اگزالات ادرار و اوریک اسید همراه است که در افراد مستعد سنگ کلیه می تواند باعث تشکیل سنگ شود همچنین در افراد مبتلا به هموکروماتوز ارثی با افزایش جذب آهن می تواند باعث آسیب بافتی شود.

keyboard_arrow_up